Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 01-04-15, 23:09
Manaraki Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-04-2013
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 VVTI
Περιοχή: Γλυφαδα
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 159
Manaraki είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Σταυρο φτιαξε πρωτα εξατμιση ΟΛΗ και στο θεμα χταποδι μια λυση που δουλεψε στον Σωτηρη στο δικο του υπερκυβισμενο ηταν αν θυμαμαι καλα μαμα απο 1ΖΖ,αν θυμαμαι καλα και παλι!

Εγω θα εφτιαχνα μια 60αρα με μεταλλικο 200αρη καταλυτη αλλα με μεσαιο και τελικο για ησυχια!!!Θεωρω οτι με 60αρα και 200αρη καταλυτη και με ελευθερα μεσαιο και τελικο θα εχεις την καλυτερη δυνατη αποδοση με το λιγοτερο δυνατο θορυβο!!!
Ετσι εχω κανει και εγω στο megane αλλα με 50αρα σωληνα ελεου 1600 και 120 αλογων!!!!

Α! Και δυναμομετρηση οπως εισαι τωρα ,μετα με την εξατμιση και στο τελος βαζεις και ενα χταποδι και συγκρινεις..........και παλι φυσικα με δυναμομετρο και ΦΥΣΙΚΑ στο ιδιο και οι 3 μετρησεις!!!ΔΕΝ σε ενδιαφερουν αν τα αλογα ειναι λιγα ή πολλα αλλα ενα δυναμομετρο να στο μετρα οποτε εσυ θες ευκολα!!!
ΜΟΝΟ ετσι γινονται οι βελτιωσεις και δεν γινεσαι κοροιδιο και μεροκαματο κανενος!!!
Και φυσικα ξερεις που χανεις και που κερδιζεις!!!
Γιάννη ευχαριστώ πολύ για τις κατευθύνσεις!
Θα πάω βήμα βήμα και όπου έχω τυχόν απορίες,τα ξαναλέμε!
Ευχαριστώ και πάλι,
καλό βράδυ
Απάντηση με παράθεση