Τελική ρύθμιση ΟΚ...
Τελικά βρήκα χρόνο και έκανα την απόπειρα και νομίζω ότι πέτυχε...
Είναι εύκολη, οπότε αν κάποιος έχει πρόβλημα να το τολμήσει...
Διαδικασία αφαίρεσης πλαστικού καλύμματος:
Αφαιρούμε το τασάκι και ξεβιδώνουμε τιον λεβιέ ταχυτήτων. Τραβόντας το πλαστικό του λεβιέ προς τα πάνω από την μεριά που είναι το τασάκι, το ξεκουμπώνουμε και αυτό.
Πίσω από το τασάκι βλέπουμε 2 βίδες, τις ξεβιδώνουμε, μέσα στον τεμπέλη στον πάτο του υπάρχουν άλλες 2 βίδες, τις ξεβιδώνουμε και αυτές. Σηκώνοντας λίγο το πίσω μέρος του πλαστικού σώματος και τραβόντας το προς τα πίσω, ξεκουμπώνει από μπροστά και αφαιρείται εύκολα ολόκληρο το ενδιάμεσο με τις ποτηροθήκες και τον τεμπέλη... Τώρα βλέπουμε το χειρόφρενο γυμνό.
Ρύθμιση ύψους χειρόφρενου:
Κοιτόντας το χειρόφρενο από την πλευρά του συνοδηγού βλέπουμε ένα παξιμάδι πάνω σε μια κάθετη ντίζα. Βιδόνοντας το παξιμάδι (δηλαδή κατεβάζοντας το προς τα κάτω) χαμηλώνουμε την διαδρομή του χειρόφρενου... Με δοκιμές, κατέληξα να μου δένει στα 5-7 γρανάζια(κλικ), ενώ το φωτάκι στο ταμπλό ανάβει μόλις ακούσω το πρώτο κλικ ανεβάζοντας το χειρόφρενο...
|