Καλησπέρα, τελικά σήμερα την άλλαξα την αντλία, γιατί έχανε όποτε ήθελε και μου την είχε δώσει.
Ανακάλυψα 1ον ότι η αντλία από πίσω ΔΕΝ έχει λάστιχο oring. Βάζουμε τελικά φλατζόκολλα και η μαμίσια που έβγαλα έτσι ήταν. Στο πρόγραμμα της Toyota αλλά και στο toyodyi το λαστιχάκι το δίνει για το μεταλλικό σωληνάκι που μπαίνει μέσα στην αντλία. Αρα ΔΕΝ χρειαζόταν να την αγοράσω ολόκληρη αλλά δεν πειράζει.
Το λαστιχάκι αυτό όπως θα δείτε στην φωτο ήταν τόσο χάλια που είχε γίνει πλαστικό και έσπασε όταν πήγα να το βγάλω, όπως και το λαστιχάκι στην βελόνα στάθμης λαδιου που πάει στο κάρτερ και το αντικατέστησα.
Η φλατζοκολλα χαλια πισω απο την αντλια γιαυτό έχανε.
Εφαγα ωρες βγαλε-βαλε αλλα αξιζε τον κοπο τελικα.
Για να βγει η αντλια πρεπει να βγει το δυναμο και να βγαλουμε και τον δεικτη λαδιου γιατι η πανω βιδα ειναι απο πισω του και δεν εμπαινε εργαλειο αλλα δεν ειναι δυσκολο αυτο.
Το δυσκολο ηταν η βιδα 10mm που πιανει το σωληνακι πανω στον κορμο του κινητηρα και ειναι σε ενα σημειο μες την μεση στο πισω μερος του μοτερ που δεν το βλεπεις! αυτη πρεπει να βγει ωστε να ερθει μπροστα το μεταλλικο σωληνακι για να περασει η αντλια απεξω απο τις 2 κατω βιδες γιατι εξεχουν απο το μοτερ, η πανω βγαινει εντελως και μενει τρυπα στο μοτερ.
Επισης ακουγα ενα σφιριγμα οταν εσβηνα το μοτερ ανακαλυψα πως ηταν το ρουλεμαν της αντλιας νερου που το εκανε, τωρα τελος και αυτο.
Τελος καλο ολα καλα λοιπον.....
|