Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 31-12-14, 18:50
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos-g6 Εμφάνιση μηνυμάτων
οποτε φιλε μου γιωργο κραταω απο το ασημι οπως μου ειπε κ ομηχανικος!!με του μαυροκαπακου οντως τουρμπιζε στις 5000 κ πιο κατω ηταν μαυρο ψωφιμι το μοτερ!!!!απλα τωρα το νιωθω καλυτερα στα χαμηλα το αμαξι με μεγαλυτερη συμπιεση 10 ενω πριν ειχε 7..!!! κ απλα τωρα δν μπορω να το δω τι κανει ψηλα γτ χτυπαει πυρακια....(αναμενω να δω τι θα γινει με τον εγκεφαλο)
Me 7 συμπιεση ειναι λογικο να ειναι χαλια στις χαμηλες,...αλλα γενικοτερα οσα παιδια με μαυροκαπακο εχουν τουρμπισει , η τουρμπινα και με 9.5-10 συμπιεση πριν τις 4800-5000 δεν ξυπνουσε ποτε...κι απο κει και πανω λυσσαγε.Με τους πιο ηπιους εκκεντροφορους θα τουρμπιζεις λιγο χαμηλοτερα και θα εχεις πιο καλες ροπες στις χαμηλομεσαιες απλα θα χασεις μερικα αλογα ψηλα (συγκρινοντας τους εκκεντροφορους του ασημι με του μαυρου σε συνθηκες ιδιας πιεσης του τουρμπο)... αλλα θα εχεις πιο οδηγησιμο/ευχαριστο αυτοκινητο , οποτε μην πονοκεφαλιαζεις....Αν δεν εισαι dragsterας και καριεριστας κοντρακιας να ψαχνεις και το τελευταιο αλογο , καλα εκανες κι εβαλες εκκεντρα απο το ασημι...
Απάντηση με παράθεση