Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #567  
Παλιά 28-11-14, 23:10
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από skour Εμφάνιση μηνυμάτων
Παίδες ερώτηση - απορία. Γενικά το να κόβεις σπείρες σε μαμα ελατήρια καταστρέφει την ορθή λειτουργία τους. Αν όμως κόψεις μια σπείρα ας πούμε σε ελατήρια χαμηλώματος (που είναι πιο σκληρά), και αυτά δε θα δουλεύουν σωστά ??
Δεν ειναι μονο οτι χαλας την λειτουργια τους,χαλας την πατουρα και μπορει πανω σε καποια στροφη να σου ξεκουμπωσουν απο το πιατελο την ωρα της συμπιεσης και να σε στειλουν αδιαβαστο....Δεν ειναι κατι που θα συμβει με πιθανοτητα 80% αλλα ακομα και 10% πιθανοτητα να υπαρχει να σου συμβει, το ρισκαρεις?Επισης δεν εχει σημασια αν τα δικα σου ελατηρια ειναι πιο σκληρα κτλ...απο την στιγμη που εχουν σχεδιαστει με χ σπειρες και ψ σκληροτητα για να εχουν ενα συγκεκριμενο προβλεπομενο αποτελεσμα εσυ επεμβαινοντας μπακαλιστικα στην παραπανω εξισωση κανεις το αποτελεσμα απροβλεπτο..μπορει να σου κατσει και να ειναι καλο( δηλαδη αυτο που περιμενεις) μπορει και να ναι χαλια και να το μετανοιωσεις πικρα . Μαζεψε καποια λεφτα , πουλα και τα δικα σου και βαλε φρεσκα κοντυτερα αν θες..να ξερεις τι σου γινεται ....Δεν ειναι τραγικα ακριβα τα ελατηρια...τα αμορτισερ ειναι το μανικι.Γνωμη μου παντα..δεν ξερω αν συμφωνουν οι συμφορουμητες.
Απάντηση με παράθεση