Ειναι διαφορετικο το ενα μοτερ τετρακινητο γιατι εκει διαμοιραζετε η ροπη και ειναι τελειως διαφορετικο. Οταν εχεις να κανεις με 2 ιδια μοτερ ομως δεν διαμοιραζεις κατι ακριβως. Εχεις δυναμη 180 αλογα απο πισω και αλλα 180 απο μπροστα συν την οποια ροπη. Μη τα μπερδευετε με την κανονικη τετρακινηση. Αλλο το σπρωχνω απο πισω με 180 αλογα και δινω και μπροστα με αλλα 180 και αλλο το εχω ΚΑΘΑΡΗ τετρακινηση με ενα μοτερ. Δε μπορω να το εξηγησω διαφορετικα, αλλα τεσπα, δεν ειναι 360. Αυτο δε σημαινει ομως οτι δε ραβει κιολας. Και αν ηταν 360 καθαρα δε θα εκανε μονο 11 δευτερολεπτα. Θα εκανε 1 με 2 κατω ευκολα, συμπεριλαμβανομενης και της καροτσας που εχει. Αυτο ομως δε σημαινει οτι σαν σκεψη ειναι κακη. Μιλαμε για 2 ιδια μοτερ, που παραγουν την ιδια δυναμη και την ιδια δυναμη βγαζουν στο δρομο. Το 360 ειναι πιο ευκολο να το πεις, αλλα το 180 μπροστα και 180 πισω ειναι το σωστο. Και ας ειναι το αποτελεσμα 360 στην προσθεση.
Οντως το header (Exhaust header) ειναι χταποδι, μπερδευτηκα.
|