Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Ο κινητήρας του αυτοκινήτου είναι ήδη τοποθετημένος κατά τον εγκάρσιο άξονα. Αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις και θες να είναι διαφορετικό, είναι να τοποθετήσεις τον κινητήρα κατά τον διαμήκη άξονα (κατά τον άξονα τηε κίνησης του αυτοκινήτου): τότε -πιθανότατα- θα χρειαστεί να κόψεις και να ράψεις αρκετά πράγματα...
Χωρίς παρεξήγηση, έτσι;
|
ναι εχεις δικιο...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
bolt/on μπαινει η τετρακινηση απο Ε90 και απο 101/111 4wd
με τουρμπισμα δεν ξερω αν θα αντεξουν
μπαινει και απο st205 (εβαλε ο μακατος σε 2 μερες)
|
Απο το TERCEL το σκεφτηκα κ γω. Απο 101 αντε βρες. Βρηκα μια ολοκληρη stacionwagon στην Γερμανια. Η τετρακινηση κουμπωνη γιατι δεν αλλαζει θεση το μοτερ κ το σαζμαν. Το θεμα ειναι οτι θελω να κανω κατι που δεν εχει ξαναγινει κ οχι κατι που εστω κ στα χαρτια γινεται. Θελω δυσκολια ρε Πανο. Ειμαι μαζοχας!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Τι θες να κανεις ρε Τρελλε παλι?
ΟΛΑ γινονται! ... που θα το μετανιώσεις και θα το κανεις ΠΟΛΥ συντομα Turbo ,θα κοτσαρεις και την μπροστινη για να οργωνεις και να βαζεις την δυναμη κατω!!!
|
Το επομενο βημα μετα απο την μετατροπη! Κ ποιος ειπε οτι θελω να την βαζω???
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 02-09-14 στις 11:06.
Αιτία: Συγχώνευση posts...
|