απαντ
Διοτι πολυ απλα δεν γινεται να τραβαει περισσοτερο αερα με την αλλαγη φιλτρου αφου ο κυλινδρος ειναι φιμωμενος απο πολυ πιο πριν...
Αμα περνει το κατηφορο το εμβολο και αρχιζει να ρουφαει, φιμωνεται αρχικα απο ανοιγμα βαλβιδων, αυλους καπακιου, εισαγωγη, πεταλουδα, σωληνωσεις, τοπικες απωλειες αισθητηρων...Ολα αυτα σαν διαμετρηματα και σαν απωλειες ειναι πολυ πιο φιμωμενα απο την ολικη διατομη του φιλτρου αερος.
Συνεπως και μεγαλυτερο φιλτρο να βαλεις, οσο περναγε τοσο θα περναει...
Η δικη σας λογικη ειναι λαθος...
Για να μη μπουμε και στο θεμα του τι σημαινει ιπποδυναμη και τι ακριβως ροπη...Πολλοι τα μπερδευουν, ουτε καν ξερουν τι ειναι...Ακομη και στο πανεπιστημιο δε καταλαβαινουν και ολο ρωτανε...Τι σημαινει η καθε εννοια, ποια τα αποτελεσματα και μπλα μπλα μπλα...Και τι συμβαινει στα δυο μεγεθη αν πειραξουμε κατι στη μηχανη...Βαριεμαι να γραφω, αστο φιλε...
|