Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
απαντ
  #23  
Παλιά 31-08-14, 12:34
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Διοτι πολυ απλα δεν γινεται να τραβαει περισσοτερο αερα με την αλλαγη φιλτρου αφου ο κυλινδρος ειναι φιμωμενος απο πολυ πιο πριν...
Αμα περνει το κατηφορο το εμβολο και αρχιζει να ρουφαει, φιμωνεται αρχικα απο ανοιγμα βαλβιδων, αυλους καπακιου, εισαγωγη, πεταλουδα, σωληνωσεις, τοπικες απωλειες αισθητηρων...Ολα αυτα σαν διαμετρηματα και σαν απωλειες ειναι πολυ πιο φιμωμενα απο την ολικη διατομη του φιλτρου αερος.
Συνεπως και μεγαλυτερο φιλτρο να βαλεις, οσο περναγε τοσο θα περναει...
Η δικη σας λογικη ειναι λαθος...
Για να μη μπουμε και στο θεμα του τι σημαινει ιπποδυναμη και τι ακριβως ροπη...Πολλοι τα μπερδευουν, ουτε καν ξερουν τι ειναι...Ακομη και στο πανεπιστημιο δε καταλαβαινουν και ολο ρωτανε...Τι σημαινει η καθε εννοια, ποια τα αποτελεσματα και μπλα μπλα μπλα...Και τι συμβαινει στα δυο μεγεθη αν πειραξουμε κατι στη μηχανη...Βαριεμαι να γραφω, αστο φιλε...
Απάντηση με παράθεση