Θέμα: levin blacktop 20v
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #78  
Παλιά 21-08-14, 22:45
nikos-g6 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-04-2010
Μοντέλο: COROLLA
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
nikos-g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων


Σιγουρα πρεπει να ψαχτεις τι γινεται γιατι επρεπε να σπουλαρεις πιο γρηγορα...η τουρμπινα σου ειναι μια χαρα .Αλλα ο μηχανικος σου καλα τα λεει σχετικα με την gtx..θα σπουλαρει λιγο καλυτερα και θα σου βγαλει περισσοτερα αλογα ...αλλα η διαφορα της στο σπουλαρισμα δεν θα ναι μεγαλη...ψαξε τα υπολοιπα και ασε την τουρμπινα τελευταια..

Το μοτερ σου παντως ειναι ετσι σχεδιασμενο και φοραει τετοιους εκκεντροφορους ωστε την πολυ δυναμη και τα πολλα καυσαερια να τα βγαζει πανω απο τις 4500 5000 και να εχει διαρκεια μεχρι τις 8000++γιαυτο και η τουρμπινα στροφαρει καλυτερα μονο εκει ψηλα....νομιζω και αλλο ενα με παιδι με 20v ο βελλισαριος ειχε το ιδιο προβλημα με σενα...εβγαζε μεν πολλα αλογα ψηλα αλλα κατω απο τις 4500-5000 ηταν νεκρο το αμαξι..με ηπιοτερους εκκεντροφορους μπορεις να αλλαξεις το φασμα του μοτερ και να δωσεις ροπες δυναμη ..καυσαερια για την τουρμπινα χαμηλοτερα και να την κανεις να σπουλαρει χαμηλοτερα βγαζοντας και την μεγιστη ιπποδυναμη σε χαμηλοτερες στροφες απο πριν
εχετε δικιο παιδια κ σασ ευχαριστω προσ το παρων...μηπως εναι η καλητερη λυση το κομπρεσορατο το κορολα?αλλα που να δινεις τωρα 3000 για απο την αρχη.... αλλα πρεπει πρωτα να ψαξω αυτο το μοτερ γτ ειναι καλο δν ειναι κανενα μαπε...κ μετα ειναι κ κενουργιο με 15000κμ!δν ειναι για αλλαγη παλι...
Απάντηση με παράθεση