Θέμα: levin blacktop 20v
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #77  
Παλιά 21-08-14, 15:30
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα


Σιγουρα πρεπει να ψαχτεις τι γινεται γιατι επρεπε να σπουλαρεις πιο γρηγορα...η τουρμπινα σου ειναι μια χαρα .Αλλα ο μηχανικος σου καλα τα λεει σχετικα με την gtx..θα σπουλαρει λιγο καλυτερα και θα σου βγαλει περισσοτερα αλογα ...αλλα η διαφορα της στο σπουλαρισμα δεν θα ναι μεγαλη...ψαξε τα υπολοιπα και ασε την τουρμπινα τελευταια..

Το μοτερ σου παντως ειναι ετσι σχεδιασμενο και φοραει τετοιους εκκεντροφορους ωστε την πολυ δυναμη και τα πολλα καυσαερια να τα βγαζει πανω απο τις 4500 5000 και να εχει διαρκεια μεχρι τις 8000++γιαυτο και η τουρμπινα στροφαρει καλυτερα μονο εκει ψηλα....νομιζω και αλλο ενα με παιδι με 20v ο βελλισαριος ειχε το ιδιο προβλημα με σενα...εβγαζε μεν πολλα αλογα ψηλα αλλα κατω απο τις 4500-5000 ηταν νεκρο το αμαξι..με ηπιοτερους εκκεντροφορους μπορεις να αλλαξεις το φασμα του μοτερ και να δωσεις ροπες δυναμη ..καυσαερια για την τουρμπινα χαμηλοτερα και να την κανεις να σπουλαρει χαμηλοτερα βγαζοντας και την μεγιστη ιπποδυναμη σε χαμηλοτερες στροφες απο πριν

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 21-08-14 στις 15:39.
Απάντηση με παράθεση