Θέμα: levin blacktop 20v
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #72  
Παλιά 20-08-14, 16:28
nikos-g6 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-04-2010
Μοντέλο: COROLLA
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
nikos-g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
το μοτερ σου με 5 βαλβιδες και τετραπεταλουδο μονο απο αναπνοη δεν πασχει , ετσι οπως ειναι σχεδιασμενο ομως παντα θα δουλευει καλυτερα ψηλα αλλα σιγουρα με πιο ηπιους εκκεντροφορους θα μπορεσεις να μεγαλωσεις το φασμα σου και να το βγαλεις σε χαμηλοτερες στροφες αλλαζοντας τα χαρακτηριστικα λειτουργιας...επισης μεγαλο ρολο παιζει το χταποδι...πως ειναι σχεδιασμενο,στα ατμοσφαιρικα τουλαχιστον το 4-1 ειναι για πολυστροφα μοτερ και αποδιδει απο τις 5000σαλ και πανω...Το 4-2-1 ειναι καλυτερο για να δουλευεις χαηλομεσαιες και μεχρι 6000 σαλ αλλα απο κει κει πανω αποδιδει χειροτερα απο ενα 4-1 .Επισης παιζουν ρολο οι διατομες του ....υπαρχουν τυποι για να υπολογισει ακριβως τι χταποδι χρειαζεσαι ..οσο πιο κοντα ειναι το τουρμπο στην πολλαπλη εξαγωγης τοσο πιο γρηγορα σπουλαρει
Τελος αν το μοτερ σου ειναι φρεσκο...καλο ειναι την συμπιεση να την πας 9-9,5 θα γεμισει καλυτερα τις χαμηλες σου και θα βοηθησει το σπουλαρισμα...
Το κομπρεσσορατο ειναι η καλυτερη λυση για τουρμπισμα γιατι απλα ξυλωνει το compresssor και βαζεις το τουρμπο σου απανω ...με κλειστο μοτερ φτανεις ανετα 350+hp Aν μπορεις να πουλησεις/ανταλαξεις το 20v με το κομπρεσσορατο ισως να ειναι μια καλη ιδεα
φιλε μου γιωργο εισαι σωστος σε οολα!εχεισ δικιο οτι ειναι μια καλη ιδεα το κομπρεσορατο αλλα το μοτεερ μ εχει 15000κμ..ειναι κενουργιο! απλα για μενα η λυση ειναι να αλαξψ χταποδι κ μια gtx 2871 η gtx 3071 κ η συμπιεση να μεινει εκει διοτι μου το εχει πει κ ο geartech οτι ειναι πολυ καλη για να μν βαραει πυρακια κ ειδικα αν θελω να το βελτιωσω κιαλλοο
Απάντηση με παράθεση