το μοτερ σου με 5 βαλβιδες και τετραπεταλουδο μονο απο αναπνοη δεν πασχει , ετσι οπως ειναι σχεδιασμενο ομως παντα θα δουλευει καλυτερα ψηλα αλλα σιγουρα με πιο ηπιους εκκεντροφορους θα μπορεσεις να μεγαλωσεις το φασμα σου και να το βγαλεις σε χαμηλοτερες στροφες αλλαζοντας τα χαρακτηριστικα λειτουργιας...επισης μεγαλο ρολο παιζει το χταποδι...πως ειναι σχεδιασμενο,στα ατμοσφαιρικα τουλαχιστον το 4-1 ειναι για πολυστροφα μοτερ και αποδιδει απο τις 5000σαλ και πανω...Το 4-2-1 ειναι καλυτερο για να δουλευεις χαηλομεσαιες και μεχρι 6000 σαλ αλλα απο κει κει πανω αποδιδει χειροτερα απο ενα 4-1 .Επισης παιζουν ρολο οι διατομες του ....υπαρχουν τυποι για να υπολογισει ακριβως τι χταποδι χρειαζεσαι ..οσο πιο κοντα ειναι το τουρμπο στην πολλαπλη εξαγωγης τοσο πιο γρηγορα σπουλαρει
Τελος αν το μοτερ σου ειναι φρεσκο...καλο ειναι την συμπιεση να την πας 9-9,5 θα γεμισει καλυτερα τις χαμηλες σου και θα βοηθησει το σπουλαρισμα...
Το κομπρεσσορατο ειναι η καλυτερη λυση για τουρμπισμα γιατι απλα ξυλωνει το compresssor και βαζεις το τουρμπο σου απανω ...με κλειστο μοτερ φτανεις ανετα 350+hp Aν μπορεις να πουλησεις/ανταλαξεις το 20v με το κομπρεσσορατο ισως να ειναι μια καλη ιδεα
|