Θέμα: levin blacktop 20v
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 15-05-14, 11:40
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
25αρα δεν την λες μεγαλη εδω τουρμπιζει μια χαρα στα 1300αρια σταρλετ ,επρεπε απο τις 3500 ηδη να αρχιζει να ζωντανευει στο δικο σου και να φουσκωνει στις 4...Αν δεν μιλαγαμε για το συγκεκριμενο μοτερ θα σου ελεγα οτι χρειαζεσαι ροικη... αλλα το 20v με τετραπεταλουδο και κεφαλη yamaha δεν του λειπει η ροικη...μηπως εχεις βαλει πολυ μεγαλη εξατμιση και δεν εχεις καθολου backpressure?? Στα ψηλα βοηθαει αλλα στις χαμηλες στροφες αν παραειναι ελευθερη χανεις πολυ απο το νευρο...δες και το προγραμμα σου..

Υ.Γ η συμπιεση δεν θα ταν καλη αν το αμαξι το χες ατμοσφαιρικο...απο την στιγμη που η stock συμπιεση ειναι 11+. Εφοσον εσυ τουρμπισες και σκεφτεσαι να πας και για μεγαλυτερο τουρμπο και προφανως δεν δουλευεις 0.4-0.5 bar αλλα πολυ παραπανω , το 8.9 ειναι οκ.Αν το μοτερ σου το χεις κανει ρεκτιφιε με σφυρηλατα και ειναι φρεσκο κτλ..μπορεις να το πας safe στο 9.5 με λεπτοτερη φλαντζα και τουρμπισμα γυρω στο 1-1.5 bar...Σε αυτην την περιπτωση θα απεδιδε πολυ καλυτερα χαμηλα αλλα θα ζοριζες περισσοτερο το μοτερ.Αν δεν συντρεχουν τα παραπανω ομως το 8.9 ειναι οκ

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 15-05-14 στις 11:51.
Απάντηση με παράθεση