Λογικά εκεί στις 120.000 θέλει αλλαγή στα τσιμουχάκια των βαλβίδων γιατί μετά ίσως αρχίζει να τσιμπάει λαδάκια... Οπότε βάζοντας πιο παχύρευστο λάδι, δεν μειώνεις τη ζημιά, απλά την κρύβεις. Προσωπικά θα προτιμούσα να το επισκευάσω και να συνεχίσω να βάζω λεπτόρρευστο λάδι αφού έτσι συμβουλευει ο κατασκευαστής που σχεδίασε και εξελιξε το αμάξι παρά κάποιο άλλο που προτείνει ο Χ μάστορας, ο οποίος έχει να επωφεληθεί από τυχόν ζημιά στο αμάξι μου. Να με συγχωρήσουν οι μηχανικοί αλλά έχω δει/ακούσει/βιώσει πολλά...
__________________
Μαύρη Καλλονή... η Ε120 (3zz) μου φυσικά!
|