Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #229  
Παλιά 11-03-14, 10:39
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Να σημειώσω κάτι βασικό. Δεν έβγαλε 202,2 άλογα, έβγαλε 202,2 Cv ή όπως φαίνεται και στο διάγραμμα 148,7 kW. Σε απλά ελληνικά, 199,41 hp...

Η καλύτερή μου μέτρηση στον ΜΑΙΚΟΝ ήταν το 2012 με 197,9 hp και 18,7 κιλά ροπή. Το 2013 χωρίς καμία αλλαγή έδειξα -2,5 άλογα (195,5 hp) με κάποια παράξενα κατσαρά στις καμπύλες μου εντός lift κυρίως. Το "πρόβλημα" θεωρήθηκε ότι ήταν η μπαταρία, αφού είχε ήδη ξεκινήσει να κάνει κάτι τρελά με δυσκολία στην εκκίνηση αρκετό καιρό πριν το dynoday, γεγονός που "επιβεβαιώθηκε" αφού μερικές μέρες μετά η μπαταρία απεβίωσε και αλλάχτηκε με 60άρα VARTA. Βενζίνες στο 95% των γεμισμάτων μου βάζω 100άρα, στη συγκεκριμένη περίπτωση του VAMAG είχα γεμίσει με V-Power (όχι τη racing) συν ένα ενισχυτικό οκτανίων της SONAX που έχω σχεδόν πάντα στο αμάξι και βάζω στις περιπτώσεις που γεμίζω με απλή βενζίνη. Οπότε, η μόνη διαφορά με τον ΜΑΙΚΟΝ του 2013 ήταν η αλλαγμένη μπαταρία.

Το σενάριο με τις διορθωμένες-αδιόρθωτες καμπύλες το είδα σε άλλο αμάξι, δε είδαμε κάτι τέτοιο στο δικό μου.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση