Να σημειώσω κάτι βασικό. Δεν έβγαλε 202,2 άλογα, έβγαλε 202,2 Cv ή όπως φαίνεται και στο διάγραμμα 148,7 kW. Σε απλά ελληνικά, 199,41 hp...
Η καλύτερή μου μέτρηση στον ΜΑΙΚΟΝ ήταν το
2012 με 197,9 hp και 18,7 κιλά ροπή. Το
2013 χωρίς καμία αλλαγή έδειξα -2,5 άλογα (195,5 hp) με κάποια παράξενα κατσαρά στις καμπύλες μου εντός lift κυρίως. Το "πρόβλημα" θεωρήθηκε ότι ήταν η μπαταρία, αφού είχε ήδη ξεκινήσει να κάνει κάτι τρελά με δυσκολία στην εκκίνηση αρκετό καιρό πριν το dynoday, γεγονός που "επιβεβαιώθηκε" αφού μερικές μέρες μετά η μπαταρία απεβίωσε και αλλάχτηκε με 60άρα VARTA. Βενζίνες στο 95% των γεμισμάτων μου βάζω 100άρα, στη συγκεκριμένη περίπτωση του VAMAG είχα γεμίσει με V-Power (όχι τη racing) συν ένα ενισχυτικό οκτανίων της SONAX που έχω σχεδόν πάντα στο αμάξι και βάζω στις περιπτώσεις που γεμίζω με απλή βενζίνη. Οπότε, η μόνη διαφορά με τον ΜΑΙΚΟΝ του 2013 ήταν η αλλαγμένη μπαταρία.
Το σενάριο με τις διορθωμένες-αδιόρθωτες καμπύλες το είδα σε άλλο αμάξι, δε είδαμε κάτι τέτοιο στο δικό μου.