Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 05-02-14, 23:24
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
Το αν αξιζει η οχι θα στο πω οταν ολοκληρωθει η μετατροπη.το καινουριο αυτοκινητο ειναι καλη λυση αλλα για μεταχειρισμενο δεν το σκεφτομαι καθολου.δλδ εσυ δεν ησουν ικανοποιημενος με την μετατροπη?
Εννοει οτι το best value for money/best performance for money ,ειναι να υπερκυβισεις 1400αρι , γιατι με 2-3 χιλιαρικα περνεις 35-45 αλογα
Εσυ που εισαι 1600αρης θα δωσης τα ιδια λεφτα και θα κερδισεις 25-30 αλογα γιατι κανεις μικροτερο υπερκυβισμο (1600--->1800)...Αυτος ηταν 1400αρης και υπερκυβισε κρατωντας τα πιστονια του 1400 και παρα την πολυ συμπιεση...( λογικα 11.5-12 σηκωσε) το αμαξι δουλευε χωρις προγραμμα μια χαρα για χρονια........(και χωρις κατοσταρα βενζινη ??? :O βρωμογερμανος ο bosch εγκεφαλος αλλα κανει παπαδες τελικα!! )
Απάντηση με παράθεση