Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 04-02-14, 18:35
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Εγω παντως ειμαι ενάντια στο να βαλεις πιστόνια απο 1.6.
Μια σωστη και ολοκληρωμενη μετατροπή σε 1800cc θελει και πιστονια απο 1.8.
Με πιστονια απο 1.4 ή 1.6 δεν πετυχαίνεις αυξηση στα 1800cc αλλα σε κάτι λιγότερο.
Επισης με τα 1.6 πιστονια αυξάνεις τη συμπίεση σου παραπανω, κατι το οποίο μπορει να σε υποχρεώσει να βάλεις και πρόγραμμα για να δουλεψει σωστα το αμαξι.
Τα παραπανω ειναι απο δικη μου εμπειρία και κουβεντες με διαφορους φιλους που υπερκυβισαν.

Δεν θα χρειαστεις ρεκτιφιέ. Επισης δεν χρειάζεσαι άλλο καπάκι. Αν θες, αλλαζεις βεβαια. Οπως ειπε ο Γιωργος, το καπακι απο τσελικα εχει καποια διαφορα στις βαλβίδες και τον εκκεντροφόρο εξαγωγης, αλλα δεν θα σου δωσει κατι σημαντικό παραπάνω σε άλογα.

Με ενα σετ στροφαλο, μπιελλες, πιστονια απο 1.8 και μια πολλαπλή-πεταλουδα εισαγωγης απο 1.8, θα εισαι για αρχη μια χαρα. Χωρις προγραμμα ή μπεκ. Ετσι ειμαι εγω.

Φυσικά θα αλλαξεις και ολα τα μεταλλα στροφαλλου, μπιελλων και φλατζα.

Μετα καποια στιγμή βαζεις στο προγραμμα να κανεις κατι με την εξατμιση πχ μεγαλυτερη διαμετρο, χταποδι κτλπ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση