Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 04-02-14, 17:40
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Aν και δεν ειμαι ειδικος ,εφοσον κρατησεις τα πιστονια σου ,το μονο που αλλαζεις ειναι ο στροφαλος-μπιελες...απο κει και περα αναλογως τα βαλαντια και τους στοχους σου..
Το καπακι σου ειναι μια χαρα κι ακομα καλυτερα αν του κανεις ροικη
Το καπακι απο celica/mr2 ομως εχει ελαφρα μεγαλυτερες βαλβιδες και λιγο πιο αγρια εκκεντρα .H διαφορα ειναι 5-10hp .Mε το δικο σου καπακι και τα πιστονια 3ΖΖ θα πας γυρω στα 130-135 αλογα..με καπακι απο celica θα πας 140+hp..Αν νομιζεις οτι αξιζει τον κοπο..τραβα αγορασε ενα μοτερ 1ΖΖ απο celica και παντρεψε το με τοδικο σου ενω θα σου μεινουν και ανταλλακτικα...ή πουλα το δικο σου μοτερ στο μαντρα και βαλε το 1ΖΖ αυτουσιο.
Αν δεν υπαρχουν φραγκα βρες ενα στροφαλο και μια πεταλουδα κι ολα καλα...μπεκ δεν χρειαζεσαι εκτος κι αν σκοπευεις να τουρμπισεις αλλα εκει θες πολλα παραπανω απο μπεκ αν θες ενα μοτερ αξιοπιστο
Απάντηση με παράθεση