Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 20-01-14, 00:05
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Manaraki Εμφάνιση μηνυμάτων
...παιζει τετοια περιπτωση?γιατι,ειναι θεμα ροης?
Τελικα η πλαστικη ειναι πιο εξελιγμενη και αποδοτικη?
Γιαννη φανταζομαι το εχεις δει αυτο που περιγραφεις πιο πανω στην πραξη..?
To εχω δει σε αλλα αμαξια που τις αλλαζουν όχι σε ΤΟΥΟΤΑ αλλα γενικα οι πλαστικες εχουν καλυτερη ροικοτητα λογω κατασκευης.....
Το αλουμινιο είναι πιο χοντροκομενη η σχεδιαση του λογω μεγαλύτερης δυσκολιας χυτευσης......

Μιλαω ΓΕΝΙΚΑ το τονιζω!!!
Τωρα μακαρι αν βρεις και βαλεις εσυ να είναι η εξαιρεση και εδώ ειμαστε παλι....
Αλλα με δυναμομετρο και καμπύλες οι διαφορες ,όχι του τυπου:
<Το εβγαλα στο δρομο και καταλαβα διαφορα >γιατι αυτές τις διαφορες τις βλέπουμε λογω ότι αδειαζει η τσεπη μας οποτε ψυχολογικα νομιζουμε ότι είναι και καλυτερο.....
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση