Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 19-01-14, 23:57
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από philippos Εμφάνιση μηνυμάτων
γιαννη συμπιεση επεσε στο 15 τα μεκ ειναι οκ καναμε και δοκιμη με πιο μεγαλα 1.8 απο MR , τα μπουζι τωρα που λες ειναι τα ιδια. (θελει λιγο σκεψη ).
τωρα με την δευτερη φλαντζα το μοτερ δουλευει πιο ορεξατα στροφαρη καλητερα αλλα τα πιρακια πιρακια
Με τοση συμπιεση εσυ το κανες diesel...ποσο ειχε πριν?Μου φενεται λιγο υπερβολικο το 15...συνηθως με πιστονια 4ΖΖ η συμπιεση παει απο 10.5 στο 12-12.5...και νομιζω καποιοι εδω το δουλευανε μια χαρα με το εργοστασιακο προγραμμα του 4ΖΖ εγκεφαλου χωρις προβλημα
πως να μην εχει πειρακια ,προσεχε με τις 2πλες και 3πλες φλαντζες γιατι χαλας το χρονισμο του μοτερ
Απάντηση με παράθεση