Ο 1zz πλεονεκτεί τεχνολογικά έναντι του 3sgte λόγω μεταβλητού χρονισμού. Οι καμπύλες του "γεμίζουν" από πολύ χαμηλά, ακόμα και με μεγάλη τουρμπίνα (μιλάω εκ προσωπικής πείρας). Έχω μπει σε Αθηναϊκό Corolla (t 3071) με 550 HP και 65 κιλά ροπής!! Μετά από εκείνη την βόλτα, όταν μπήκα στο δικό μου νόμιζα ότι οδηγούσα Fiat-άκι...

Και ας μην ξεχνάμε το "χρηματικό όφελος" σε ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας, αν μιλάμε για 4zz υπερκυβισμένο!!!!