Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 10-01-14, 05:00
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tom ks Εμφάνιση μηνυμάτων
13 ειχα στον κοφτη. Σαν μοτερ ολα τα ΖΖ δουλευουν απο το εργοστασιο πλουσια 11,κατι! αν τα στεγνωσεις χωνευουν βαλβιδες! το ιδιο παθαινουν κ με υγραεριο! τουρμπισμα σε αυτο το μοτερ δεν υπαρχει περιπτωση. δεν υπαρχει μαστορας που να πει καλα λογια γι αυτα τα μοτερ. κ σαν κεφαλη που εχουν ειναι μαπα. ο πιλοτος σιγουρα θα ξερει καλυτερα! ρωταω την γνωμη σας! 1zz ατμοσφαιρικο με εκεντρα, 3sge η 3sgte?
Σου εχω ξαναπει την γνωμη μου.παραλληλος με bosch δεν θα σου δουλεψει ποτε σε οποιον και αν τον πας.
Απο εκει και περα για μενα δεν αξιζει να ριξεις ενα καρο λεφτα στο συγκεκριμενο αμαξι και ηδη εχεις πεταξει πολλα.
Γνωμη μου αστο οπως ειναι το αμαξι.
Τωρα αν επιμενεις ριχτου ενα 3S-GE BEAMS μοτερακι απανω που μπαινει κουτι και θα εχεις 2λιτρο ατμοσφαιρα με 200 αλογα και θα ραβει.
Απάντηση με παράθεση