Ερωτηση...ισως χαζη...γιατι δεν εχω προσωπικη εμπειρια..Αν θες να στρωσει η λειτουργια του μοτερ κι εφοσον δεν σκοπευεις να κανεις κατι παραπανω απο μια εξατμιση και ενα ελευθερο φιλτρο/χοανη...Δεν μπορεις να βαλεις μεταχειρισμενο εγκεφαλο απο mr2/celica???Αξιζει τον κοπο??Λογικα δεν θα ναι ακριβος και ειναι plug and play υποθετω....και με τις δυνατοτητες αυτορυθμισης που εχουν τα εγγεφαλακια της toyota , δεν θα χεις προβλημα του να κερδισεις αλογα απο φιλτρο εξατμιση...εκτος αυτου υπαρχουν καποια σχετικα φτηνα παραλληλα εγγεφαλακια που σου δινουν δυνατοτητα μικρορυθμισεων στο μειγμα on board "παιζοντας" με τον MAF χωρις ωστοσο να εχουν τις περαιτερω εξειδικευμενες δυνατοτητες των γνωστων αγραφων ή παραλληλων εγγεφαλων που ειναι απαραιτητες για πολυ βελτιωμενα ατμοσφαιρικα ή custom τουρμπισμενα αυτοκινητα..(π.χ hks AFR ,το φερνει η siros sport/Apexi AFC κτλ)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 09-01-14 στις 14:02.
|