Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #27  
Παλιά 19-12-13, 09:56
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από zafiris_kor Εμφάνιση μηνυμάτων
Με βλέπω να καταλήγω στα AGX με τα μαμα ελατήρια.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman Εμφάνιση μηνυμάτων
Στέκουν καλά όμως τα AGX με μαμά ελατήρια;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Από το 2004 σε Ε111/G6 φοράω τα AGX με τα εργοστασιακά ελατήρια. Ικανοποιητικός συνδυασμός. Σφιχτά όσο πρέπει και άνετα (δεν κοπανάει). Ξέρω ότι, επειδή έχουν μακρύ βάκτρο (έμβολο), δεν πρέπει να συνεργάζονται με 3ποντα (και άνω) ελατήρια χαμηλώματος καθώς "τερματίζουν" πιο εύκολα σε λακούβες ή σαμαράκια και στραβώνουν!
Όταν αγόρασα εγώ τα δικά μου AGX στις αρχές του 2011 από Camskill είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον υπεύθυνο πωλήσεων της ΚΑΥΑΒΑ εδώ στην Ελλάδα και μου είχε πει ότι επίσημα η εταιρία τα AGX δε τα δίνει για χαμήλωμα. Ανεπίσημα όμως, με ενημέρωσε πως δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα με ελατήρια χαμηλώματος μέχρι 3 πόντους. Εγώ τα έχω με 3ποντα ΤΤΕ ελατήρια.

Σχετικά με τη τοποθέτηση, τα AGX δε θέλουν καμία πατέντα, βγάζεις τα παλιά, βάζεις τα καινούργια και τέλος...

Θεωρώ ότι ο συνδυασμός με τα μαμά ελατήρια είναι άψογος. Θα δεις άλλο αυτοκίνητο. Η αγορά τους από Camskill για μένα είναι μονόδρομος...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση