Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 19-10-13, 20:24
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Εννοείται ότι ούτε η ΚΙΑ ασχολήθηκε με την Ελλάδα. Το down sizing είναι παγκόσμιο φαινόμενο σε όλες σχεδόν τις αυτοκ/μηχανίες όχι για λόγους φορολόγησης αλλά για λόγους κόστους, ρύπων, κατανάλωσης. Η ΤΟΥΟΤΑ καλώς ή κακώς αυτό το πετυχαίνει (προς το παρόν) με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ της. Ναι, έχει μείνει πίσω στο κομμάτι των επιδόσεων και των συγκρίσιμων μεγεθών (ίπποι, ροπή, επιδόσεις) αλλά μένει άνετα στη κορυφή των πωλήσεων και της αξιοπιστίας. Σύντομα θα αναγκαστεί και η ίδια να το ακολουθήσει αυτό το μοτίβο.

Από την άλλη, μη κακολογούμε τα περί συνεργασίας ΤΟΥΟΤΑ-SUBARU. Και αυτό είναι ένα φαινόμενο της εποχής για μείωση του κόστους, οι συνεργασίες δηλαδή μεταξύ των εταιριών. Όλοι το κάνουν, δεν είναι μόνο η ΤΟΥΟΤΑ...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση