Εννοείται ότι ούτε η ΚΙΑ ασχολήθηκε με την Ελλάδα. Το

sizing είναι παγκόσμιο φαινόμενο σε όλες σχεδόν τις αυτοκ/μηχανίες όχι για λόγους φορολόγησης αλλά για λόγους κόστους, ρύπων, κατανάλωσης. Η ΤΟΥΟΤΑ καλώς ή κακώς αυτό το πετυχαίνει (προς το παρόν) με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ της. Ναι, έχει μείνει πίσω στο κομμάτι των επιδόσεων και των συγκρίσιμων μεγεθών (ίπποι, ροπή, επιδόσεις) αλλά μένει άνετα στη κορυφή των πωλήσεων και της αξιοπιστίας. Σύντομα θα αναγκαστεί και η ίδια να το ακολουθήσει αυτό το μοτίβο.
Από την άλλη, μη κακολογούμε τα περί συνεργασίας ΤΟΥΟΤΑ-SUBARU. Και αυτό είναι ένα φαινόμενο της εποχής για μείωση του κόστους, οι συνεργασίες δηλαδή μεταξύ των εταιριών. Όλοι το κάνουν, δεν είναι μόνο η ΤΟΥΟΤΑ...