Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #30  
Παλιά 17-10-13, 17:15
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 189
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κοίτα φίλε το πιο σημαντικό είναι πως το έχει ο καθένας το αμάξι.
Εγώ όταν το πρωτοπήρα που είχε το ιντερκούλερ πάνω και εξάτμιση από το 1.3 ατμόσφαιρα 4efe το άνοιξα με το accent του πατέρα μου (85ps) και του έριξα μετα βίας 1 αμάξι.
Τώρα με αλλαγές στα περιφεριακά και λίγο πίεση με απόλυτα μαμά μοτέρ έχω ανοίξει με πολλά σφυρίλατα 200+ άλογα και μετά τα 150 ζήτημα να φάω μια καρότσα. Προχθές για παράδειγμα ανοίξαμε με τον αδερφό μου που έχει almera n16 με μοτέρ sr20ve(neo vvl) δυναμομετρημένο 205 ps και μου έφυγε μετά τα 150χλμ και στο χιλιόμετρο 2 καρότσες.
Πιστεύετε οι ατμοσφαιράκιδες 20v ότι θα είχατε καμια ελπίδα δίπλα σε ένα τέτοιο μοτεράκι (sr20ve φτιαγμενο ).
Πάρτε μάτι πως πάει συγκριτικά με το s2000....
http://www.youtube.com/watch?v=lKUfb1K36S8
Το βίντεο δεν είναι από το almera αλλά το tuning στο μοτερ είναι ακριβως το ίδιο...
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση