Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 12-10-13, 16:17
Το avatar του χρήστη FanIsHere
FanIsHere Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-09-2011
Μοντέλο: Corolla AE86
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 197
FanIsHere είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλύτερη θολόμπαρα και μπάρες φτερών είναι στα άμεσα σχέδια. Όπως και πιο χοντρή αντιστρεπτική μπροστά και καμπερόβιδες (by jason). Coilovers χρειάζονται πολλά για την τσέπη μου. Ίσως αργότερα.

Αλλά αυτά έχουν να κάνουν με το δέσιμο του αμαξιού και όχι με την κατανομή βάρους. Απλά θέλω να έχω στο μυαλό μου πόσο περίπου παραπάνω βάρος έχει μπροστά, για να έχω μια ιδέα τι περίπου πρέπει να ξηλώσω σε περίπτωση που χρειαστεί (=πίστα).

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελος να πω οτι πιο κοντα στο 50-50 που ειχα δει εγω ηταν 52,5%-47,5% οταν ημουν φουλ ντυμενος με υγραεριο και γεματο ρεζερβουαρ υγραεριου μισο βενζινης.Μπορει απο αποψη αναλογιας να κανε φιλικοτερο στο οριο το αυτοκινητο αλλα είναι απλα ο λαθος τρόπος να ψαχνεις το 50-50 προσθετοντας βαρος.Γενικα πάντως οταν προσθεσα το υγραεριο(το λεω ενδεικτικα για να καταλαβεις πως συμπεριφερεται με προσθετο βαρος πανω απο τον πισω αξονα η 11αρα)το αυτοκινητο εγινε λιγοτερο ρυθμίσιμο στα κλειστα,αλλα στην υπερβολη η υπερστροφη επαιρνε πολυ μεγαλυτερες διαστασεις
Ξέρεις πόσο περίπου μπορεί να ζύγιζε το ρεζερβουάρ του υγραερίου?
__________________
Δείτε την ιστορία του AE86 μου: The story of my AE86
Απάντηση με παράθεση