Καλύτερη θολόμπαρα και μπάρες φτερών είναι στα άμεσα σχέδια. Όπως και πιο χοντρή αντιστρεπτική μπροστά και καμπερόβιδες (by jason). Coilovers χρειάζονται πολλά για την τσέπη μου. Ίσως αργότερα.
Αλλά αυτά έχουν να κάνουν με το δέσιμο του αμαξιού και όχι με την κατανομή βάρους. Απλά θέλω να έχω στο μυαλό μου πόσο περίπου παραπάνω βάρος έχει μπροστά, για να έχω μια ιδέα τι περίπου πρέπει να ξηλώσω σε περίπτωση που χρειαστεί (=πίστα).
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6
Τελος να πω οτι πιο κοντα στο 50-50 που ειχα δει εγω ηταν 52,5%-47,5% οταν ημουν φουλ ντυμενος με υγραεριο και γεματο ρεζερβουαρ υγραεριου μισο βενζινης.Μπορει απο αποψη αναλογιας να κανε φιλικοτερο στο οριο το αυτοκινητο αλλα είναι απλα ο λαθος τρόπος να ψαχνεις το 50-50 προσθετοντας βαρος.Γενικα πάντως οταν προσθεσα το υγραεριο(το λεω ενδεικτικα για να καταλαβεις πως συμπεριφερεται με προσθετο βαρος πανω απο τον πισω αξονα η 11αρα)το αυτοκινητο εγινε λιγοτερο ρυθμίσιμο στα κλειστα,αλλα στην υπερβολη η υπερστροφη επαιρνε πολυ μεγαλυτερες διαστασεις
|
Ξέρεις πόσο περίπου μπορεί να ζύγιζε το ρεζερβουάρ του υγραερίου?