Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 12-10-13, 15:16
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 427
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν το ψαχνεις επειδη θες να βελτιωσεις το balance αναμεσα στους 2 αξονες κατα το στριψιμο η καλυτερη λυση είναι να παιξεις με coilover και corner weight balancing...Αν θες να μεινεις με πιο προσιτες αναρτησεις στησε οσο περισσοτερο μπορεις το εμπρος μερος εκει ειναι που υστερουν πολύ οι 11αρες.Αντιστρεπτικη,ενισχυσεις φτερων υπάρχουν αρκετα στην αγορά.Μόνο με την μπαταρια πίσω δεν θα την παρατηρησεις καν την διαφορά.

Τελος να πω οτι πιο κοντα στο 50-50 που ειχα δει εγω ηταν 52,5%-47,5% οταν ημουν φουλ ντυμενος με υγραεριο και γεματο ρεζερβουαρ υγραεριου μισο βενζινης.Μπορει απο αποψη αναλογιας να κανε φιλικοτερο στο οριο το αυτοκινητο αλλα είναι απλα ο λαθος τρόπος να ψαχνεις το 50-50 προσθετοντας βαρος.Γενικα πάντως οταν προσθεσα το υγραεριο(το λεω ενδεικτικα για να καταλαβεις πως συμπεριφερεται με προσθετο βαρος πανω απο τον πισω αξονα η 11αρα)το αυτοκινητο εγινε λιγοτερο ρυθμίσιμο στα κλειστα,αλλα στην υπερβολη η υπερστροφη επαιρνε πολυ μεγαλυτερες διαστασεις
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GMASTER6 : 12-10-13 στις 15:23.
Απάντηση με παράθεση