Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
απαντ
  #4  
Παλιά 17-09-13, 22:09
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Δε χανει απ το τεντωτηρα...Απ το καθρεφτη χανει...Νοτιζει και το δικο μου VVT-i...
Υπαρχει ενα ''δυσκολο'' γωνιακο σημειο Τ πανω σε αυτους τους καθρεφτες οπου εκει ξερενεται η φλατζοκολλα και πεταει λαδι...Το βιβλιο επισκευων της TOYOTA το επισημαινει αυτο το σημειο και την επισκευη του...
Μην ασχοληθεις σε συνεργεια, κατα 99% μετα θα χανει πιο πολυ...
Αμα το πας σε μαστορα θα στο βγαλει θα στο καθαρισει και θα σου βαλει φλατζοκολλα...
Η σωστη επισκευη ομως συμφωνα με την επισημη τεχνικη οδηγια της TOYOTA JAPAN ειναι τελειως διαφορετικη...Να φανταστεις συμφωνα με το εγχειριδιο απαιτηται αφαιρεση του κινητηρα διοτι δεν υπαρχει χωρος και αφαιρεση και της κυλινδροκεφαλης και επανασυναρμολογηση ολα μαζι με καινουργια φλατζοκολλα ΠΑΝΤΟΥ!!
Μη το πας σε μαστορα γιατι θα στο χαλασει...Η σωστη επιλογη ειναι να το αφησεις οπως ειναι εφοσον απλα νοτιζει...
Με εγγυηση με εγγυηση με εγγυηση...
Απάντηση με παράθεση