Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 13-09-13, 03:23
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos Εμφάνιση μηνυμάτων
μα ο απώτερος σκοπός όλων των 4zz δεν είναι να γίνουν 1zz? ή κάνω λάθος? εκτός και εάν το κόστος καλύπτει τον 2zz
ριξε τα λεφτα του διαφορικου σε μια coilover και ελαφριες ποιοτικες ζαντουλες...θα παρεις αυτο που θες χωρις να χασεις γκαζια, ισως να κερδισεις κιολας λογω ελαφρωματος ...μπορεις καλλιστα να βαλεις κι ελαφρομενο βολαν που στα ατμοσφαιρικα , κανει διαφορα μαζι με το κοντο σαζμαν και δεν ειναι ακριβο.....Οταν περασεις τα 200hp με καποια τουρμπινα ή ροτρεξ και βλεπεις οτι η μουρη ψαρευει δεξια αριστερα σε καθε τουρμπισμα....τοτε σκεψου σοβαρα το μπλοκε διαφορικο....βαρος =προσφυση....δεν εχεις σταρλετ φτερο στον ανεμο με 14αρες ζαντες για να χρειαζεσαι μπλοκε στα 130-160hp..To type-r 200 αλογα εργοστασιακο και το μπλοκε ερχεται ως εξτρα...παρολα αυτα σκιζει ( εσκιζε) κωλους και χωρις αυτο ...μια καλη αναρτηση χρειαζεσαι μονο ..
Απάντηση με παράθεση