Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 23-06-13, 21:29
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Και ο glanza μπαινει ευκολα και ο 20v μπαινει ευκολα και ο 3sge-3sgte μπαινει ευκολα...Ακομα και απο TS ευκολα μπαινει...Ολα γινονται ευκολα σε καλο μαστορα...Θα χυθει αιμα στις καλωδιωσεις ομως...Κοψε-Ραψε...Σε ολες τις περιπτωσεις εξισου...Σιγουρο αυτο που σου λεω...
Το θεμα ειναι τι αξιζει πιο πολυ να κανεις σε καθε μοντελο...
Και στα VVT-i σαν το δικο σου, αυτο που αξιζει περισσοτερο απο ολα ειναι ο υπερκυβισμος. Ειναι τελειως αναιμακτη λυση, δε πειραζεις απολυτως τιποτα. Βγαζεις-Βαζεις. Ολα κουτι.

Δεν αξιζει στον 4ΖΖ να βαλεις παλιοτερο μοτερ...Κανεις δεν θελει να βαλει παλιοτερης τεχνολογιας και μικροτερο μοτερ στ αμαξι του...Ασχετα αμα γ@μ@ει...
Οι καλυτερες μετατροπες κατα τη γνωμη μου ειναι:
Το 4ΕFE το μετατρεπεις σε 4EFTE glanza...
Το 4AFE το μετατρεπεις σε 20Valve...
Το 4ΖΖ-3ΖΖ τα μετατρεπεις σε 1ΖΖ...
Ειναι οι πιο ταιριαστες μετατροπες νομιζω, που αρμοζουν καλυτερα δηλαδη...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 23-06-13 στις 21:39. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση