Συμφωνώ και παραθέτω και διαπιστευτήρια σχετικά με τους Ιταλούς.
Δείτε τί κάνουν και στα dragster όχι που το πήραν όλοι ψωμοτύρι το
evo.
http://www.youtube.com/watch?v=XrtupZrH_c0
(οι πιο παλιοί θα θυμούνται τι έκαναν και στο ελληνικό dragster
οι integrale στις αρχές του 2000, τότε που τα αυτοκίνητα φτιάχνονταν
με μεροκάματα και όχι με δάνεια και πιστωτικές και που μια μικρή μηχανική
διαφορά έκανε αίσθηση.
οι integrale ήταν είναι και θα είναι ένα μεγάλο κομμάτι της μηχανολογικής
ιστορίας που θα συναρπάζει.
και τα παραπάνω δεν είναι λόγια του αέρα, αφού έχω κάτσει στο κάθισμα
του συνοδηγού μιας integrale και έχω διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο
πραγματικά



( και αυτό δίχως ένα σκασμό άλογα, ήταν
λίγο πάνω από το εργοστάσιο με αλλαγμένα μπεκ και ανεβασμένη πίεση στη
μαμά τουρμπίνα).
Κι επίσης έχω οδηγήσει και ''μαμά'' punto gt2 και ακόμη θυμάμαι το πόσο
γρήγορα έφτανε στα 150χμλ καθώς και το ότι και στα 150 είχε φρένα που
''άκουγαν'' δίχως να έχουν 20πίστονες δαγκάνες, σε αντίθεση με ένα ιαπωνικό
που αν πλακωθείς στα φρένα στα 120 οι δισκόπλακες έχουν γίνει ruffles κυματιστά.