Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από captainharlok
Σχετικα με το χρωμα του λιπαντικου του κινητηρα στην αλλαγη του
μου ακουγεται πολυ μεγαλη βλακεια να οφειλεται στο καυσιμο.
|
Κι'όμως το καύσιμο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σ'αυτό, αν όχι το μεγαλύτερο.
Για παράδειγμα πριν την εγκατάσταση του κιτ υγραερίου στο αμάξι, έβγαζα πάντα μαυρισμένα τα λάδια μετά από 7500 χμ.
Μετά όμως, με υγραεριοκίνηση, τα λάδια βγαίνουν σκούρο πορτοκαλί μετά από 10000 χμ. Πολύ πιο καθαρά λάδια και μετά από περισσότερα χιλιόμετρα κιόλας απ'ότι με βενζίνη. Και αυτό οφείλεται σε ότι το υγραέριο είναι πιο καθαρό καύσιμο από τη βενζίνη, που την νοθέυουν με τη πρώτη ευκαιρία.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
το λαδι ΜΑΥΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ απο τις αναθυμιασεις της βενζινης και ΜΟΝΟ απο αυτο
|
+1 Συμφωνώ.