Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsizkeik
ειχα στην Αγγλια MR2 μεταχειρισμενο απο Ιαπωνια, διλιτρο turbo
φτιαγμενο απο την TRD Ιαπωνιας, το αυτοκινητο ΔΕΝ ηταν η απολυτη μηχανη οδηγησης κυριως λογω του κινητηρα. Διασκεδαστικο ναι, ξυραφι οχι. θα προτιμουσα ατμοσφαιρα ειδικα αν μπορουσα να εχω τα ιδια αλογα.
|
Φανταζομαι ειχες το MK2.Kαμια σχεση σε αμεσοτητα πλαισιου,αντιδρασεων και ειδικα τιμονιου με το Μκ3
Οσον αφορα το 2ΖΖ vs 3S μην ξεχνατε πως δεν τα συγκρινουμε σε καροτσα κορολλα αλλα σε MR2,ενα αυτοκινητο που ειναι ηδη απολυτο με τα 140 αλογα του γραμμικου 1ΖΖ...
Ενδεικτικα MR2 με 2ZZ Φ-Ε,coilover γυρναει μεγαρα στο 1¨07 με σεμι και 1.31 σερρες...Για οσους δεν ξερουν τι σημαινουν αυτα τα νουμερα 1"06 μεγαρα εχει γυρισει GT3RS και GTR r35 και 1.30 εχουν μετρησει στις σερρες το drive F430...Aς δουμε και απο Μρ2 με 3S αντιστοιχα νουμερα και το ξανασυζηταμε.
Aν το θες καθαρα για ευθεια μαζι σας με 3S θα ραβει για πλακα ενα αντιστοιχο με 2ΖΖ...