Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 29-04-13, 01:27
captainharlok Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 03-03-2013
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 153
captainharlok είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το πιο πιθανο ειναι τσιμουχα στροφαλου.Οταν αλλαζεις συμπλεκτη παντοτε--αυτο ειναι και το σωστο---αλλαζεις τσιμουχα στροφαλου και τσιμουχες ημιαξονιων.Αφου ειναι που ειναι κατω το σασμαν. Η τσιμουχα στροφαλου το προβλημα που μπορει να σου προκαλεσει ειναι να γινει μουσκεμα το υλικο τριβης
του συμπλεκτη και να πατιναρει και μετα ξανα αλλαγη και χρημα και ολα αυτα για
35-40 ευρωπουλα παραπανω + οι τσιμουχες ημιαξονιων.Εγω παντοτε ειμουν υπερ της αλλαγης τους οταν γινοταν αλλαγη συμπλεκτη.Παντως συνηθες φαινομενο
που πολλες φορες δεν δημιουργει _στα corollakia--προβληματακια.
__________________
my COROLLA GTS E12
Απάντηση με παράθεση