Θα προσπαθησω να στο πω με δικα μου λογια γιατι δεν θυμαμαι ακριβως πως λεγεται το ανταλλακτικο. Καποιοι περισσοτερο γνωστες ισως το γνωριζουν. Υπαρχει μια ηλεκτροβαλβιδα να το πω που βρισκεται στον κορμο δεν θυμαμαι σε πιο σημειο. Αυτη αλλάζει απο 3 σε 5 Ωμ αν θυμαμαι καλα. Οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο ειναι στα 3 Ωμ και οταν διαβασει ζεστο αλλαζει στα 5 Ωμ. Πρεπει να εχει χαλασει και να μην αλλαζει στα 5 Ωμ. Απο οσο καταλαβα γιατι το αντιμετωπισα και εγω αυτο που σε ρωτησα πιο πριν αυτη η βαλβιδα εχει σχεση και με την τροφοδοσια. Δηλαδη (οπου κανω λαθος οι γνωστες ας με διορθωσουν) επειδη μενει κολλημενη στα 3 Ωμ , ο εγκεφαλος δινει εντολη για περισσοτερο καυσιμο γιατι νομιζει οτι το αυτοκινητο ειναι κρυο, οποτε μπουκωνει ο χωρος καυσης απο καυσιμο που δεν χρειαζεται με αποτελεσμα να πηγαινει στα μπουζι και να βγαινει και η μαυριλα πισω. Μεχρι να το ανακαλυψουμε ειχα μαζι μου μπουζι και τα αλλαζα. Εβγαζα καινουρια μπουζι και ηταν μουσκεμα και καταμαυρα, τα καθαριζα , εβαζα αλλα καινουρια και παλι τα ιδια. Κουραζω ισως αλλα καποιος ας ονομασει το ανταλλακτικο.
|