Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 18-04-13, 13:07
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Paris tspor Εμφάνιση μηνυμάτων


Περα απο την πλακα παρατηρω οτι οποτε ειναι να γινει μετατροπη σε καποιο αυτοκινητο να μπει ο 2ZZGE προτεινετε τον 3sgte (το χω δει σε αρκετα forum). φαινεται και απο αυτο οτι κατα βαθος ολοι ξερετε οτι δεν μπορει να συγκριθει ο 20βαλβιδος με τον vvtli. και μονο που αντιπροτεινετε τον τουρμπατο δινετε ακομα πιο πολυ αξια στον 2ZZGE

Αν το παιδι θελει ατμοσφαιρα ο 2zzge ειναι μονοδρομος
οταν εχεις 1ΖΖ που με καλο φπε ακουμπαει σχεδον τα 150hp και ο 2ΖΖ μπαινει κουτι και στην χειροτερη βγαζει 180hp φουλ εργοστασιακο και στροφαρει 8,5αρες ...ειναι αστειο (ακομα και να το συζητας) να ασχοληθεις να συνεφερεις ενα 1.6 20V που αν δεν σκοπευεις να ξοδεψεις μια περιουσια... δεν θα σου παει πανω απο 170hp (και πολλα λεω ) και ειναι μερικες γενιες πισω...Οταν με το 2ΖΖ μπορεις να χεις 200hp ευκολα σχετικα...καλυτερη ροπη και μεγαλυτερο ευρος αν παιξεις με εκκεντροφορους και pfc + τα λιγοτερα χλμ και πιο προσφατες τεχνολογιες,( μοτερ που εχει δουλευτει εδω και το ξερουν καλυτερα)
το 20V ειναι για τις παλιοτερες καροτσες
Απάντηση με παράθεση