Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #154  
Παλιά 10-04-13, 12:36
Το avatar του χρήστη Levin BZR
Levin BZR Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-03-2008
Μοντέλο: Levin BZR (AE111)
Περιοχή: Kipros
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 220
Levin BZR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aliengoa Εμφάνιση μηνυμάτων
Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό; Μας ξέρεις όλους; Για κόψε κάτι σε παρακαλώ...
Είπαμε να μην πούμε χαρακτηρισμούς και όμως εσύ το κάνεις...

EDIT:
Αυτό το TSI πως κυκλοφορεί στην Κύπρο με τόσες μετατροπές;
Γιατι ειναι μοναχα αυτος? την ιδια απορια εχω και εγω.. κυκλοφορανε τερατα στους δρομους, και ολα μια χαρα.. Και οταν θες να περασεις το γ@μημενο το ΚΤΕΟ, σου βρισκουν 1000 δικαιολογιες να στο "κοψουν".. Ας οψεται η "Δημοκρατια"..

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Ήθελα να ήξερα εάν καταλαβαίνει κανείς πόσο ανούσια είναι όλη αυτή η κουβέντα. Είναι προφανές ότι εάν θέλουμε να κάνουμε σύγκριση δύο μοτέρ, αυτό πρέπει να γίνεται σε μαμά καταστάσεις και εάν είναι δυνατόν επάνω στην ίδια καρότσα. Τώρα εάν ο κεφτές έχει μεγαλύτερο potential για safe βελτίωση και μέγιστη απόδοση είναι άλλο θέμα. Πιστεύει δηλαδή κάποιος ότι ένα μαμά 4efte σε Ε11 είναι μπροστά από ένα μαμά 20v σε Ε11; Ο jason υποθέτω ότι όταν άνοιξε με τα 20v που λέει είχε κάνει ήδη τις βελτιώσεις του, σωστά Ιάσονα;
+111! μαμα vs. μαμα, σε οποιαδηποτε καροτσα, το 20v θα ειναι μπροστα. Το λεω και απο προσωπικη πειρα. Οταν μπουν σοβαρες μετατροπες στη μεση, το 4efte θα ειναι μπροστα, λογω turbo.
Απάντηση με παράθεση