Θέμα: 4zz turbo
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #33  
Παλιά 19-02-13, 08:12
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Paris tspor Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε γιωργο κανενα σπασιμο μοτερ δεν ειναι τυχαιο. αν το προγραμα ειναι φτιαγμενο σωστα (χαμηλες θερμοκρασιες καθολου πειρακια) δεν θα παθει ποτε τιποτα. αρκει η ροπη που παραγει να μην υπερβαινει αυτην που μπορουν να αντεξουν οι μπιελες οπως και το στροφαρισμα
συμφωνω σε αυτα που λες και μπραβο για το αμαξι που εφτιαξες! Ομως ... κατα πασα πιθανοτητα δεν θα το προγραμματισει του παιδιου ο δικος σου προφραμματιστης (λογω αποστασης )..καλα κανεις και λες την εμπειρια σου! Απλα καλο ειναι να κραταμε χαμηλα την μπαλα... να ξερει το παιδι τι παιζει σε ολες τις περιπτωσεις.... και την ευθυνη για την πιεση ας την παρει ο προγραμματιστης του...Επισης νομιζω οτι καλυτερο ειναι να εχει λιγοτερη πιεση ,"σωστα" advance και ιδανικα ρυθμιζμενα μειγματα που περνουν το 100% της ρυθμισης παρα να το πρεσσαρει αρκετα παραπανω... εχοντας πλουσια μειγματα κομμενο advance κτλ με αποτελεσμα να ζοριζεται παραπανω..να καιει περισσοτερο και τα κερδη να ναι μικροτερα του αναμενομενου...Δεν ειμαι προγραμματιστης και δεν θα επιμεινω απλα να σκεφτω λογικα προσπαθω...
Απάντηση με παράθεση