Θέμα: short shift
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 29-01-13, 20:44
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν κοντυνεις το πανω μερος, κονταινει η διαδρομη αρα και ο χρονος αλλαγης.
Δες το σχεδιάγραμμα πιο πανω. Η αποσταση Νο2 ειναι πιο μικρη απο την Νο1.
τι να δω ρε συ. καταλαβε τι δουλεια κανει το υπομοχλιο απο το μπαλακι και κατω. αν ηταν ετσι θα παιρναμε ολοι ενα σιδεροπριονο και thats all....κοβοντας το απο πανω το σιγουρο ειναι οτι θα γινει πιο βαρυ και θα κερδισεις μια πιο κοντη διαδρομη της ταξης το 2% επειδη θα το κοροιδεψεις και μονο. κοβοντας το απο κατω θα εχεις την ιδια μαλακη αισθηση και συμμαζεμα της διαδρομης κατα 27-30%. επειτα αν θελεις το κοβεις και απο πανω.
το ζητημα στο ολο σκηνικο ειναι οτι οταν μακρυνει κατω απο το μπαλακι το αξονακι σπρωχνει γρηγοροτερα και περισσοτερο την ντιζα και συνεπως το σιφταρισμα εως οτου τερματισει η διαδρομη απο τον κιβωτιο ταχυτητων.
απο πανω αν ειναι πιο κοντο στην ουσια νομιζεις οτι εχεις κοντυνει. θα κανει μονο το ΧΕΡΙ σου ελαχιστα πιο κοντη διαδορμη. στο σασμαν η εντολη θα ειναι ιδια μακρια εργοστασιακη ομως
__________________
AEK

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 29-01-13 στις 21:44.
Απάντηση με παράθεση