Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1597  
Παλιά 28-01-13, 13:17
Το avatar του χρήστη aptitude
aptitude Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-12-2008
Μοντέλο: corolla e111 20v b/t
Περιοχή: Ευβοια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 210
aptitude είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
τι πως γινεται? με εναν υγιες 215 και ταξιδι φορτωμενος με 140 θα καψεις 8.5 το πολυ.και αυτα με 95αρα. αν δουλευει 100αρα γιατι να μην καψει πιο λιγο?

γινεται γιατι σε αυτες τις ταχυτητες δεν υπαρχουν φορτια και ο διλιτρος δουλευει ρελαντι...
αντε να ξεκιναει να ζοριζεται απο τα 180 και μετα...
παίζουν πολλά ρολο πχ η διαδρομή , αν το μεγαλύτερο μέρος είναι κατηφορικό και σε βοηθάει να δουλέψεις υποπίεση, το βάρος που έχεις κλπ , και πιθανόν να παίζει και ρολο που έχω ξεφύγει λίγο από το μαμά setup , όσο αφορά την υγεία, από συμπίεση που μέτρησα πριν κάνα μηνα είναι στα 186psi , ακρετα καλά.

edit : +το γεγονός ότι τα gen4 3sgte σίγουρα θα βγήκαν πιο οικονομικά , ως εξέλιξη και μονο από μαμά toyota
__________________
_____________________________
|.....T O Y O T A.........................|| |
|........Racing Development..........||'|";,__
|_..._...________________======||_|_|....,]
"(@)'(@)'''''''''''''"""'''''''*|(@)(@)*****" (@)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aptitude : 28-01-13 στις 13:28.
Απάντηση με παράθεση