Θέμα: My ToyoBabe!!!
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #25  
Παλιά 22-01-13, 17:52
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 489
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_ Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ξέρω από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι αν ανεβάσεις την πίεση ο κινητήρας ανεβάζει παράλληλα και το καύσιμο αλλα αυτό δεν ισχύει(τουλάχιστον στο glanza). Αν ήταν έτσι(μακάρι να ήταν) δεν θα έβαζε κανένας ρυθμιστή καυσίμου(που όλοι πανω από 1 bar αναγκάζονται να βάζουν)..απλα θα ανέβαζε την πίεση και θα ανέβαινε από μόνη της και η αναλογία. Γενικά τα μοτέρ glanza μπορούν να ανεβάσουν πίεση(όσο ανεβάζεις τόσο φτωχαίνει το μείγμα, όπως σε κάθε τουρμπάτο κινητήρα) μέχρι περίπου το 0.8-0.9 όπου το μείγμα θα φτάσει από το 10(που ήταν στο 0.6) γυρω στο 11.5+ όπου είναι και το μέγιστο για την ασφάλεια του κινητήρα με μαμα έμβολα στο 0.9.



το 4efte μεχρι 0.6 - 0.7 ειναι φτωχο για να ειναι οικονομικο και απο 0.8-0.9 ειναι παρα πολυ πλουσιο για ασφαλεια.


οταν το πας πανω απο 0.9 φτωχαινει συνεχεια

τι αντικοφτη εχεις βαλει Hks ή greddy?



εγω με 25αρα εβλεπα στο 0.9 11.5 με 11.9

αν το πηγαινα στο 0.6 ηταν 12.5-13
Απάντηση με παράθεση