Θέμα: My ToyoBabe!!!
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #22  
Παλιά 22-01-13, 15:25
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 189
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε συ πριν ανέφερα δύο ιδια μαμά μοτέρ με τελείως διαφορετική αναλογία καυσίμου, για να πω ότι στο δικό μ κάτι παίζει και έχω υπερβολικό καύσιμο. Δεν είπα ότι στο σταρλετ στο 0.6 ηταν φτωχό και στο 0.9 πλούσιο, γιατί επειδή ήταν τόσο φτωχό αν ήθελε ο ιδιοκτήτης του να ανεβάσει πίεση θα έπρεπε να βάλει ρυθμιστή καυσίμου για να ανεβεί και η αναλογία και να μην σπάσει!! Εξάλλου και εγώ πριν του ανεβάσω πίεση (0.9-1 Bar), το δούλευα 0.6 Bar(μαμα) και το καύσιμο ήταν ακόμα περισσότερο από αυτό που έχω τώρα.
Δεν ξέρω από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι αν ανεβάσεις την πίεση ο κινητήρας ανεβάζει παράλληλα και το καύσιμο αλλα αυτό δεν ισχύει(τουλάχιστον στο glanza). Αν ήταν έτσι(μακάρι να ήταν) δεν θα έβαζε κανένας ρυθμιστή καυσίμου(που όλοι πανω από 1 bar αναγκάζονται να βάζουν)..απλα θα ανέβαζε την πίεση και θα ανέβαινε από μόνη της και η αναλογία. Γενικά τα μοτέρ glanza μπορούν να ανεβάσουν πίεση(όσο ανεβάζεις τόσο φτωχαίνει το μείγμα, όπως σε κάθε τουρμπάτο κινητήρα) μέχρι περίπου το 0.8-0.9 όπου το μείγμα θα φτάσει από το 10(που ήταν στο 0.6) γυρω στο 11.5+ όπου είναι και το μέγιστο για την ασφάλεια του κινητήρα με μαμα έμβολα στο 0.9.

Εγω το μόνο που ήθελα να με βοηθήσει κάποιος ρε παιδιά είναι να μου πει έναν έυκολο τρόπο να κάνω το μείγμα ελαφρά πιο φτωχό!!! (Απο το 9-10 που είναι τώρα 11!)
Απάντηση με παράθεση