Θέμα: My ToyoBabe!!!
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 22-01-13, 13:48
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 189
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το δουλέυω ήδη στο 0.9-1 bar με την ct9 με πολύ καλή απόδοση. Το πρόβλημά μου είναι ότι για κάποιο λόγο στο συγκεκριμένο μοτέρ μ δίνει πάρα πολύ καύσιμο. Του αδερφού μ το startet glanza δούλευε full boost στο 0.7 με 12 a/f και εμένα στο 1 bar λίγοτερο από 10, δεν είναι παράλογο?(και τα δύο μοτέρ τελείως μαμά από καύσιμο).
Επίσης δεν θέλω να πάω στην λογική 25άρας garret γιατί θα αλλάξει η λειτουργικότητα του αμαξιού και δεν το θέλω. Φαντάσου ότι τώρα με τις αλλαγές που έχω κάνει και με την ct9, μ φουσκώνει 0.9 απο τις 1000 στροφες(τα παραλέω λίγο αλλα δίνω έμφαση για να γίνω καταννοητός). Το αμάξι πάει πολύ καλά αλλά καταλαβαίνω ότι πνίγεται στο καύσιμο μερικές φορές(βλέπω ακόμα και φλόγα πίσω). Δεν θέλω να αλλάξει το παραμικρό παρά μόνο το καύσιμο και η σχετικά υψηλή θερμοκρασία εξαγωγής που οφείλεται βέβαι σε χταπόδι και πλούσιο μείγμα.
Μην γίνει παρεξήγηση δεν το λέω αντιπαραθετικά σε σένα ή σε όποιον έχει κάνει αυτή την αλλαγη(25αρα Garrett... Έχει να κάνει με το τι θέλει ο καθένας από το άμαξι του...
Απάντηση με παράθεση