Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 19-01-13, 21:56
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων

γιατι για γκαζια δεν το παιρνει σιγουρα......ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ να τα λεμε ,να λεμε τα ΥΠΕΡ αλλα να λεμε και τα ΚΑΤΑ!!!!
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.
Απάντηση με παράθεση