Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos
Ρε μιχαλη ειναι λογικο εγω με τον 2zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απο οτι ενα 1ζζ αλλα αφου τα σασμαν ειναι ιδια δεν γινεται λοιπον εγω με το σασμαν του 1zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απ οτι ενα κανονικο 2zz.Καταλαβες ετσι?
Αυτα που εχω γραψει πιο πριν τα διαβασες η μπα? 
|
φιλε μου το σαζμαν δεν μακραινει μονο οταν αλλαζεις τελικη σχεση μεταδοσης...το σαζμαν "τυπικα μακραινει" (τεχνικα οχι )κι οταν αυξανεις τον κοφτη γιατι καθε σχεση στον κοφτη βγαζει πιο πολλα χλμ ....αν ομως αλλαξεις ταχυτητα στις 6500 κι οχι στις 8500 ,στις 6500 (εκει που θα ηταν ο κοφτης στα 1ΖΖ 3ΖΖ 4ΖΖ)θα εχεις τα ιδια χλμ που ειχες με αυτο το σαζμαν, ειτε σε μοτερ 4ΖΖ ειτε 3ΖΖ ειτε 1ΖΖ ειτε 2ΖΖ-GE εκτος κι αν εχεις παντρεψει καποιο αλλο διαφορικο μακρυτερο οποτε σε ολες τις στροφες θα βλεπεις διαφορετικα χλμ
Το ποσο κοντο ειναι ενα σαζμαν σε σχεση με ενα αλλο το τα συγκρινεις πανω στο ιδιο μοτερ που εχει ενα δεδομενο φασμα λειτουργιας και τιμες ροπων...Το τι θεωρειται κοντο ή μακρυ σε μεγαλο βαθμο εξαρταται απο τα χαρακτηριστικα του καθε μοτερ ....Ενα μακρυ σαζμαν σε ενα μικρο πολυστροφο μοτερ ...μπορει να ειναι θεοκοντο για τα μετρα ενος ροπατου turbo με χαμηλο κοφτη
