Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #36  
Παλιά 19-01-13, 10:08
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Skipi Εμφάνιση μηνυμάτων
Διαβαζω και μου ανεβαίνει το αιμα στο κεφαλι. Το σασμαν απο TS αν μπει σε υπερκυβισμένο μοτέρ, 1ΖΖ δηλαδη, ειναι το πιο κοντό 6αρι γι αυτο το μοτερ. Αν δεν εχετε δοκιμάσει μην επιμένετε. Ο λόγος ειναι προφανής. Τελος πάντων τα ερωτηματα του αρχικού post ειναι εν μέρη αναπάντητα..
φιλε μου , οπως ειδες ,το σαζμαν του g6 και το σαζμαν του ΤS , εχουν ακριβως τους ιδιους λογους σχεσεων ,εκτος απο την 6η ταχυτητα που ειναι πιο κοντη...αυτο ειναι σαν τα μαθηματικα ...1+1=2 , Δεν αμφισβητειται .Απο κει και περα σαν αισθηση,οταν εχεις δουλεψει το 6αρι της ΤS στον 2ZZGE που στροφαρει μεχρι 8500 και μετα πας και το βαλεις σε 1ΖΖ που στροφαρει 6500-7000 το πολυ ,ειναι λογικο να σου φενεται θεοκοντο ,μιας και που πραγματι κονταινει γιατι σε σχεση με το 2ZZGE μοτερ ,πλεον σε καθε ταχυτητα βγαζει λιγοτερα χλμ στον κοφτη λογω μειωμενου στροφαρισματος
Στην αισθηση λοιπον συμφωνω μαζι σου...αλλα κανεις λαθος συγκριση

πρακτικα ομως και το g6 σαζμαν να βαλεις(ειτε σε 2zzge ειτε σε 1zz ) ,μεχρι 5η θα εχεις ιδιες επιταχυνσεις ιδια χλμ ανα σχεση στον κοφτη και παει λεγοντας ,εκτος απο την 6η που ειναι μακρυτερη οπως ειπαμε
Απάντηση με παράθεση