Αυτο που κανω εγω προσωπικα ειναι το εξης: Παω παντα σε πρατηριο καυσιμων που το πλενεις μονος σου.Παω το κορολακι στο πιστολι του αερα που ειναι με 50λεπτο.Ριχνω αερα σε ολο το μερος του κινητηρα να φυγουν οι σκονες οι πολλες.Ανοιγω το φιλτροκουτι και ριχνω αερα και στο φιλτρακι εκει.Το ιδιο κανω και στο φιλτρο καμπινας αφου το εχω βγαλει λιγο πιο πριν.Και μετα τα πραματα ειναι απλα.Το μονο που θελει ειναι υπομονη,χρονο,μακρια χερια και λεπτα εργαλεια.Ενα πανι λιγο νερο οδοντοβουρτσα για τα δυσκολα σημεια.Περασμα σιγα σιγα παντου.Λαδια δεν υπαρχουν να μη βγαινουν.Τιποτα λασπη το πολυ θα εχει.Και αφου τελειωσω απο παντου συμπληρωνω νερα-καθαριστικα για τα τζαμια.Ελεγχω λαδια.Τελος περναω ολα τα πλαστικα μερη με ενα προιον που βαζω και στο εσωτερικο του αυτοκινητου που ειναι για τα πλαστικα για τα τονωθουν λιγο και να γιαλυσουν.Ποτε ειναι τις αρμολ-ολ ποτε κατι φθηνοτερο(θελω πολυ να δοκιμασω της autoglym to Vinyl & Rubber Care
).Και γινεται κουκλι.Αν δεν το αφηνεις πολυ καιρο ευκολα καθαριζεται.Επισης ξεχασα να πω πως εχω παρει ενα σκουπακι με πλαστικες τριχες που με αυτο στην αρχη πριν ριξω αερα περναω το μαυρο προφυλακτικο που ειναι πανω στο καπο και μετα το περναω με πανακι βρεγμενο με νερο και σαπουνι και καθαριζει και αυτο αρκετα καλα.Τιποτα ειδικο.Τιποτα τρελο.Μονο ορεξη και ενα καφε διπλα να εχετε.Καλα καθαρισματα!!!!!
http://img268.imageshack.us/img268/1...65991aa173.png
http://img824.imageshack.us/img824/3...af5bfb6f21.png