Αλλο μοτερ ,αλλο στροφαρισμα ,+0.15 πιεση πανω που ειναι αλλα 10-15 αλογα με αναλογως τα περιφερειακα ,αναλογα το προγραμμα ,αβανς και καυσιμο και ΦΥΣΙΚΑ αναλογα και το δυναμομετρο!!!
Επισης σε αλλες στροφες θα ειχες τα 185 εσυ και σε πιο χαμηλες το 1.8 και αν ηταν και 2λιτρο ακομα πιο χαμηλες και ουτω καθεξης!!!
Επισης το 10.5 συμπιεση με 0.75 πιεση ειναι ενας συνδυασμος εκρηκτικος!!!
Σου αντεξε και το εσκιζες?Δεν επαθε ποτε τιποτα?Τι να πω!Μπραβο !!!
Ειδικα στο προγραμμα ηθελα να ηξερα ποσο καυσιμο και ποσο αβανς το δουλευατε???
Εγω με 10.5 συμπιεση ουτε 0.5 δεν θα σηκωνα!!!ΜΑΧ 0.4!!!
Ειναι ποσο θελει να ρισκαρει ο καθενας και τι ποδι εχει!!!εγω εχω πολυ βαρυ!!!
Α!Ενα σωστα ρυθμισμενο αμαξι με light πιεση μια χαρα δουλευει και με 5ο μπεκ!!!Μπορει να ειναι λυση αναγκης και του ..........1821 αλλα λειτουργει μια χαρα σε light πιεσεις!!!
Το προβλημα με τις μεγαλες πιεσεις ειναι αλλου και δεν δουλευουν τα 5α μπεκ!!!!
Αν θελεις να το εξηγησουμε στον κοσμο ,ας μεταφερθουμε σε ενα topic σωστης μετατροπης turbo!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
|