Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #331  
Παλιά 14-12-12, 16:43
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
θεωρητικα ναι,στην πραξη ομως πολλα mr2 δειχνουν απο 130-136.Μην ξεχνας και την πισω κινηση που εχει μεγαλυτερες απωλειες.Ενα mr2 που ηταν να ερθει ηρθε και μετρησε τλκα?
μια μικρη διορθωση...τα κεντρομηχανα/ πισωμηχανα οι απωλειες ειναι ιδιες με τα μπροστινοκινητα μιας και το μοτερ ειναι πανω απο τον αξονα κινησης και δεν χρειαζεται αξονα μεταδοσης ουτε επιπλεον διαφορικα


το θεμα με τα κεντρομηχανα ειναι οτι σε πολλα δυναμομετρα δεν εχουν εξοπλισμο να τροφοδοτησουν επαρκως με κρυο αερα τις εισαγωγες αερα που βρισκονται στα πλαινα του πισω μερους κι οχι μπροστα στην μετωπη....με αποτελεσμα τα νουμερα να ειναι πεσμενα σε σχεση με την πραγματικη αποδοση του μοτερ στο δρομο

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 14-12-12 στις 17:00.
Απάντηση με παράθεση